2010. május 30., vasárnap

Érsekcsanád

Május 30. gyönyörű napsütéses reggel. Elindutam a cél Érsekcsanád volt. Keselyűsön keresztül, Szent László hídnál Baja felé kell fordulni, a Rév csárdánál el kell kanyarodni balra. Még nem voltam Érsekcsanádon. Egy aranyos kis község. Pont ma volt Bácska kupa fogathajtó verseny. Rengeteg szép ló és fogathajtó volt.


Ez az épület nagyon tetszett . Nem tudom mi lehet , de hasonlit egy vártoronyra. :)



Érdekes több gólyát is láttam . Egy utcában kettő fészekben is voltak. Illetve a templom mögötti kertben is volt egy gólya.



Hazafelé nagy sűrű fekete felhők jöttek és dörgött. Úgy tekertem tudtam csak a Szent László hídnál tudok beállni az eső elöl. Szerencsém volt mert másik irányba ment Fajsz felé . Egy fiatalember is ott várta elvonuljon a viharfelhők. Neki nem volt szerencséje , mert pont arra kellett mennie amerre a vihar távozott. Az eurovelo 6 -os szakasz, ez vezett Fajszra és Kalocsára . De az útminősége szörnyű. Kavicsos és sok helyen homokos. Hát aki kitalálta ezt az utat nem sürün használja kerékpárral. Egyszerűen lehetlen benne tekerni. Ráadásul egy nagyobb eső után sártengerré változik. :-(
Útközben nagyon szép őzikét, tavirózsát, fácánt láttam. :-)Jó túra volt , ráadásul szárazon megúsztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése