2010. október 1., péntek

Kreatív blogger díj

Kaptam ma egy meglepetést .




Kreatív blogger lettem, az animációimmal. Köszönöm szépen Exit

:-)

A díj szabályai:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Én kreatív blogger díjat odaadom: :-)

1. Napmátka aki nagyon egészséges kajákat alkot
2. hobbifőzöcske szintén szuper receptjei vannak
3. ildinyo éhgyomorral szintén nem lehet olvasni
4. Renáta egészséges receptek szintén
5. fitt anyuka érdemes olvasni
6. mamihami élettel teli receptek és segítsüti :-)
7. monofotok nagyon érdekes fotói vannak
Remélem még mindenkit sokáig olvashatók.

Hét dolog rólam.

1. Imádok túrázni kerékpárral sok szép hely van
2. Imádom a természetet, fák , levelek virágok...
3. Imádok enni...de főleg sütiiiiiiii
4. Minden évszak szép , de a kedvencem a tavasz...
5. Nem szeretem a kétszínű embereket..
6. Szeretnék nyerni a lottón...
7. Szeretek álmodozni...

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Ez nagyon kedves Tőled és igazán megtsiztelő! :))))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon köszi, hogy rám gondoltál!
    Korábban már volt ez a díj, így nem teszem ki ismét. Nagyon kedves vagy!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, és gratulálok a blogodhoz!

    VálaszTörlés