2010. október 31., vasárnap

Zöldséges torta

Kitaláltam egy receptet. Néha rám jön. Körbe nézek a konyha és hűtő belsejében és megprobálok alkotok valamit. :-)

Zöldséges torta a mai vacsi...



Hozzávalók:

25 dkg liszt
csipet só
1 tojás
15 dkg margarin
annyi tej hogy gyúrható tészta legyen.

Össze kell gyúrni. És tepsibe tenni úgy hogy 3 újjnyi tészta legyen a szélén. Közbe pároltam hagymát, fokhagymát és paprikát illetve uborkát. Tettem bele örölt borsot, kakkukfűvet és pici sót. 5 perc párolás után levettem a tűzhelyről. Közben 1 dl tejfölt összekevertem 2 tojással majd belekevertem a kihűlt masszába. Ezt az egészet a tészta tetejére tettem. 180 fokon sütöttem 45 percig. Tetejére lehet még tenni füstölt reszelt sajtot. Illetve a párolt zöldséghez egy kis füstölt bacont érdemes tenni.

Jó étvágyat hozzá.

1 megjegyzés: