2011. május 22., vasárnap

Viharos vasárnap

Vasárnap a terv Baja lett volna, de az időjárás közbe böfizett. Reggel a Szekszárdról való indulás sem volt egyszerű. Rengeteg ideig szakadt az eső.
Mintha folyamatosan vödörből öntötték volna a vízet. Ráadásul ördög igen csak verte a feleségét. Mert néha még a nap is sütött és úgy esett.



Szekszárdot elhagyva, igen csak csúnya felhők voltak Szekszárd felett. Felfedeztem a töltésen nagyon jó kis utat. Kerékpárok imádják. A Szent László híd felé gurulva, kissé néha bmx pályára hasonlít. Luk-luk, betömve.



Gondolom valaki megunta a nagy lukakat és saját maga tömte be. Hát autópálya ne tanuljon tőle.

Útközben egy hőssel találkoztam , ha jól tudom. A híres-neves hőscincérrel.



Egy zarándokkal is összefutottam. Épp nyugovóra tért.



Érsekcsanád felé gurulva már nyílik a tavirózsa. Meseszép.





Ekkor már morgott már az ég. Irány Szekszárd. Versenyfutás azaz versenybicó volt az időjárással. A Szent László hídnál rengeteg időztem , gondotam megvárom a vihart , hogy elmenjen. De ő cseles volt . Kettészakadt . Egy része el ment Paks felé a másik fele Keselyűs fele. Paks felé igyekvő felhő, hangosabb volt. Gondoltam megprobálok elindulni. Keselyűsig jutottam. Itt kellemetlen jégeső és zuhé fogadott. A buszmegállóba beérve már tömeg volt. A kis buszmegállóban. 2 kerékpáros és 2 motoros volt. Jól elbeszélgettünk míg a vihar csitult. Ilyen felhők jöttek először. Pamacsok .

2 megjegyzés:

  1. Az ilyen túrák is nagyon jók. Tanulságosak, emlékezetesek. Tetszenek a fotók! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. Hiába az élet sem mindig napos. :-)

    VálaszTörlés