2011. október 12., szerda

Nehéz idők

Tegnap kellett visszamennem a balesetire. Már hajnalok-hajnalán 5 órakor fent voltam. Beteg szállítókat vártam felöltözve. Inni nem mertem, mert tudtam ha elvisznek, nem tudhatom mikor hoznak vissza. Enni nem ettem, mostanában nem igazán vagyok éhes. Idő múlása, ólomperceknek tűntek. 12 órára a déli harangszó után érkeztek meg. Magyar egészségügyről inkább nem írok. Gipsz csere megtörtént, tanácsokkal együtt. November 3. kell visszamennem, majd gyógytorna következik. Belegondolva,úgy fog elmúlni az ősz, hogy nem mehetek kerékpározni. :-(
Barátaim este megleptek két hatalmas tortával és egy mesteri munkával.



Nehéz időszak

Van egy pont az életben
Mikor úgy érzed semmi sem szent.
Egyszerűen rossz minden
S bármi változás megrettent.
... ...
Nehéz idők ezek,
Melyeken keresztül kell menni minden embernek.
Megoldást csak az idő hozhat
Ám nem biztos, hogy minden sebet begyógyíthat.

Keresnünk kell valakit
Aki kézen fogva átsegít ezen időszakon.
Valakinek ez egy jó barát,
Másnak pedig ez egy egészen távoli rokon.

Egyedül ezt az időt átvészelni nem lehet.
Vajon találok majd valakit, aki engem ezen átvezet?
Találtam már valakit, vagy tévedek?
Addig amíg nem, csak szenvedek.

Papp T

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése