2011. október 6., csütörtök

Tiszta depi vagyok

Elegem van 2011-ből.Nem sok, jót hozott, rosszat bőven.Év elején kiderült a gerincsérvem, pár hete ínhüvely gyulladás. Most a héten meg balesetem volt a buszon, mentő vitt be a baleseti osztályra. Eltört lábam, ami nagy fájdalommal jár. De eltört a lelkem is. Totál depi vagyok.Egyet szeretnék, vissza pörgetni az időt. Mért van felettem állandóan viharfelhő felettem....Az is igaz mit szeretnék,kit érdekel, nem sok beleszólásunk van az életbe. Sodor minket, ide-oda, pörget fel-le, mint egy pihét.





Ha énekelni tudnék, bús, mély tónusú, fájdalmas, búgva síró dalokat énekelnék, hogy beleremegne a szíve mindenkinek, aki valaha is érzett hozzám hasonlót. A szavak nem eresztenek, körbehurcolnak birodalmuk határán, és én hű rabszolgaként pörgök velük az őrületig. Mint szőlőt taposó nők, úgy dagonyáznak sebző lelkemben a szavak. Hajcsárom a bánat, béklyóm a reménytelenség és őrzőm a múló idő. Nincs megkönnyebbülés, csak örök körforgás van, időm legvégéig. Egyformán nehéz szembenézni a véggel, és elgondolni, mi vár rám addig.


Adamkó Fanni

2 megjegyzés: