2012. január 21., szombat

Bartina túra

A 13-dik Bartina túra ma volt. Én a legkisebb távot választottam, ami 18 km . Idő nagyon -de nagyon kegyes volt. Még sütött is a drága napocska. Regisztráció után, busz ki vitt minket a Tót völgybe. Egy-helyen még jég is volt. Mindenki kapott a suliban egy térképet, amiben leírás is volt, merre kell menni. Egész uton szalagoztak sok helyen. Nekem nem sikerült eltévedni, tehát jól dolgoztak. Paráztam ettől, nem vagyok valami jó tájékozódó.



Nagyon szép tájban lehetett gyönyörkődni...


Csupa vidám emberekkel és vidám kutyákkal lehetett találkozni. Elég sok kutya is volt. Kíváncsi leszek, hány kutya indult ...:-) 



Dér volt egy-két helyen. Holle anyó tegnap éjjel nem dolgozott.


Természetben lehetett ámulni, moha, falevél, makk....






Útközben kaptunk gyümölcs, csoki, forralt bor vagy tea....A célban zsíros kenyér várt minket.
És nagyon szép kitűzött kaptunk egy igazolással együtt, hogy teljesítettük a távot.

2 megjegyzés: