2012. január 18., szerda

Császármorzsa narancskrémmel

Császár morzsa narancs krémmel volt a mai ebéd.

1/4 l liszt és 1/4 l búzadarát beáztattam fél liter tejbe. 1 órát hagytam néha megkevertem. 4 tojás fehérjét kemény habbá vertem , majd a sárgáját 5 dkg cukorral összekutyultam. Közben letelt az 1 óra, grízes masszához hozzákevertem a tojás sárgáját és a kemény habot. Majd citrom héjat és narancs héjat reszeltem bele.

Egy teflon edénybe 3 evő kanál olajat tettem és feltettem a tűzhelyre. Beleöntöttem a masszát. Mikor az alja megsült megkavartam és egy fa kanállal apró darabokra szedtem. Addig sütöttem míg az egész apró darabokra nem esik.

Narancs krémhez. 1 vanília pudingot főztem meg a szokásos módon. Majd hagytam, hogy kihűljön. Utána bereszeltem 1 narancs héjat, majd a narancs levét belenyomtam és összekevertem.


2 megjegyzés: