2012. január 20., péntek

Levelestészta ebédre

Holnap lesz Szekszárdon Bartina túra. 13-dik alkalommal rendezik meg. Idén is három táv indul 15 km, 30 km, és a maraton 42 km. Én a legrövidebbre megyek. Ennyit merek a gerinc sérvem miatt. Kíváncsi leszek, lesz -e sár ennyi eső után. Jó lenne, napocska éccaka dolgozna és felszárítaná az erdőt...:-) Ha nem , akkor nem...

Szóval a tervem leveles tésztából szerettem volna húsos és kókuszos tésztát készíteni és abból vinni. De hát olyan jól sikeredett, hogy csak kókuszos lesz holnap.

Hagymát dinszteltem olajon, majd piros paprika, pici ketchup, piros arany, bors, vegeta és darált húst, vizet összefőztem. Majd mielőtt elkészült tettem bele oregánót és bazsalikomot. Időközben két nagy fej hagymát megdinszteltem margarinban. Majd a kész húsikát és hagymát összekutyultam. A leveles tésztát kinyújtottam és bele tettem a tölteléket és feltekertem. A tetejét tojás sárgájával megkentem.
Tűzhelyben jó szép pirosra sütöttem. Egyszer még átkentem és szezám magot tettem rá.
Maradt egy kis szósz , kis lángon összekevertem egy kis tejföllel. Ezzel öntöttem le tálalásnál.



Kókuszos töltelékhez 2 tojás fehérjét felvertem vanília cukorral. Majd 20 dkg porcukrot adtam hozzá és összekevertem, majd 15 dkg kókuszreszeléket még bele kevertem. A kinyújtott leveles tésztára kentem, majd felcsavartam és 2 ujjnyi vastagságúra vágtam fel. Kis csigák születtek meg így. Majd megkentem tojás sárgájával a tepsiben lévő csigák tetejét és megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése