2012. február 10., péntek

Mogyi bögrés

Egy kis sütit szerettem volna vinni Mecsekbe, kalória pótlásként, fáradt turistának egy kis finomság.
Kevert sütiket szerettem, egyszerű, gyors, egy álom az elkészítés.
Egy edénybe összekevertem 3 bögre lisztet, 1 bögre cukrot ( csak háromnegyedig tettem) , 1 vanília cukrot, 1 sütőport, fél bögre olaj, 1 bögrébe kicsavartam 2 narancs levét és felöntöttem vízzel, hogy meg legyen az 1 bögre. Ezt is beleöntöttem a tálba. Az egyik  narancs héját belereszeltem, illetve 1 citrom héját is beletettem.
Összekevertem az egészet, és beleöntöttem egy tepsibe. Majd sütőbe raktam és megsütöttem. A hűtőben volt még mogyorókrém. Kb 3 evő kanál volt még. Ezt felraktam egy kb 1 dl vízzel egy edénybe és szép lassú tűzzön felbugyogtattam. Tettem bele 1 kávéskanál fahéjat, megkevertem majd levettem a tűzről .
Mikor a süti kisült, megvártam míg kihűl, majd félbevágtam és megkentem a krémmel. Majd megkóstoltam, hogy ehető -e.....:-)
Finom lett, omlós puha....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése