2012. február 21., kedd

Szekszárdi dombság

Február 12. -én egy kis Szekszárdi dombság túra volt. Hó sok helyen olyan nagy volt, alig lehetett haladni. Garay téren készült ezek a fotók.

 Micsoda pillanat lehetett, mikor először mutatták be a telefont. Na persze nem a mobiltelefont. :-)


Szekszárd címere. 


Szurdikon haladva jó nagy hó volt.


Csokit valaki....:-)


Zöld turista jelzésen haladva, majd átmentünk a kék jelzésre. Az egyik helyen balra letértem és egy érdekes részt találtam Volt egy vadász les. 






Vissza mentem az útra és folytatva, eljutottunk a Bati - keresztig.



Bati-kereszt története: (erről sem tudtam )
Egy blogon találtam rá.


"A török időkben elpusztult Bat falu lett a névadója a Bati-keresztnek. 1887-ben állították, ez is nádasdi kőfaragók alkotása."

Elmaradhatatlan makró fotók. Ezeket szerettem a legjobban. Remélem lassan majd hóvirágot is makrózhatók. 



 És egy pár távoli havas Szekszárd....
Szekszárdi kilátó.


Itt lesznek majd a finom szőlők.





Dóri aláírta a szép fehér havat. :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése