2012. február 21., kedd

Tejfölös csoda

Egy kis desszertre vágytam. Két csomag baba piskóta volt itthon. Lefőztem kávét és nagy tálat teleraktam kávéba belemártott baba piskótával. Majd az első sor után por cukorral megszórtam. Majd még egy sor baba piskótát tettem rá. Utána egy nagy doboz tejfölbe pici vizet és két csomag vanília cukrot kevertem bele. A baba piskóta tetejére tettem rá a krém felét. Majd a maradék krémbe 1 evőkanál keserű kakaó port és még egy csomag vanília cukrot  kevertem, és ezt tettem a tetejére. Hűtőbe tettem, hogy 4 órát pihentessük, de csak 2 órát bírt ki, utána meg lett vágva...és pusztítva....:-)


Ebéd után elmentem kicsit mászkálni. Hát a hó rendesen apad....




Remete forrás. Remete kápolna közelében csordogál. Még régen tiszta , iható víz folyt belőle, sajnos ma már nem iható.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése