2012. február 21., kedd

Töltött krumpli

Tegnap ebédre Töltött krumplit készítettem. 6 krumplit megpucoltam és egészben forró sós vízbe tettem és megfőztem. De csak addig, míg nem puhul meg teljesen. Közben szalonnát és hagymát dinszteltem egy kis olajon, majd karikára vágott kolbászt tettem rá.  Közben a krumplit lehűtöttem és tetejét levágtam és óvatosan kivágtam a belsejét, hogy egy nagy luk legyen benne. Amit levágtam és kivágtam azt a megsült kolbászra tettem. Majd vegeta, őrölt borsot tettem rá. Pici vizet és pici zsemlemorzsát szórtam rá, és összefőztem az egészet. Majd a krumplit megtöltöttem. Tepsibe tettem a megtöltött krumplikat, és a maradék tölteléket krumplik közé raktam. Majd tejföllel meglocsoltam és reszelt sajttal a duci krumplikat. 200 fokon összesütöttem , míg megpirult a krumpli. Párolt zöldséget főztem mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése