2013. április 22., hétfő

Szekszárd Grábóc

Április 22. föld napja, de nem csak ezért, gurultam egyet kerékpárral. Szép idő, egy szem pihenő nap.
Görögszó felé vettem az irányt, azaz vettem volna, de a nagy pukli egy párszor kifogott rajtam. Puhány vagyok. :-)
Görögszó Mausz kápolna



De egy kis tejecske feldobott.


Tovább gurulva Szálka gyönyörű tavát és strandját néztem meg. Most van hely a strandon.



Möcsényen is megpihentem egy kicsit.


Régi sírokat itt is lehet találni. Németek által lakott rész volt egy ideig.


Tovább gurulva megérkeztem Grábócra. Nagyon szép kis hely.


Szép buszmegállójuk van


 Grábóc Római Katolikus templom


 Grábóc kálvária













 Grábóci szerb ortodox kolostor és templom



Újabb szép helyeket fedeztem fel. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése