2014. január 19., vasárnap

Bartina túra

2014. január 18 szombat Bartina túra napja. Éjszaka esett az eső, nem tudtuk milyen útviszonyok lesznek. Iskolában regisztráltunk és 8 15 busz vitt ki minket Szekszárd Faluhelyhez. Szalagozott úton haladtunk tovább, de olyan sokan voltak, nem lehetett eltévedni. Szőlők között haladva mentünk felfelé, csak felfelé. Tetején csodás kilátás volt.

Lassan elértük a Szarvas-szurdik bejáratát is K+  úton haladtunk lefelé. Sötétvölgy Gyerektáborban volt az első ellenőrző pont. Alma, forralt bor, forró teát kaptunk. :-)
Kényeztetés volt.
Utána az Óriás hegyet másztuk meg. Egyéni lyukasztás, majd folytattuk tovább az utunkat.
Bükkös erdőben volt a következő állomás, finom csokit kaptunk.

Autóval, kerékpárral vagy gyalog indult mindenki neki a távnak. Vagy futva. :-)

Csodálatos táj várt  minket. Nagyon szép kilátás volt balra. Egy kis pihenő után folytattuk az utunkat. Innen tovább a K jelzésen mentünk tovább és közeledett újból a Szarvas szurdik. Innen haladtunk tovább és közeledtünk Szekszárd felé. Bati keresztet is elhagytuk és áttértünk a Z jelzésre. Itt is volt egy egyéni lyukasztás és tovább haladra gyönyörű kilátás volt. Cél ismét az iskola, nagyon szép kitűzött kaptunk és oklevelet. Zsíros és lekváros kenyér várt minket és finom tea. Leültünk amit nem kellett volna, mert utána nagyon nehezen álltunk fel. Nagyon szép idő volt, csodás tájakon haladtunk keresztül. Szuper túra volt.